Σάββατο 10 Ιουλίου 2010

Ας μιλήσουν οι ήχοι...


Για να πάρουν μια γεύση όσοι δε μπόρεσαν να συμμετάσχουν στο καταπληκτικό διήμερο της προηγούμενης εβδομάδας...


...και για να θυμηθούμε τι ζήσαμε όσοι ανταμώσαμε στη μαγευτική Μακρινίτσα...


Μόλις φτάσαμε την Παρασκευή...πάρτυ γενεθλίων!...


Το Σάββατο όλη μέρα στην πλατεία, υπό τη μουσική υπόκρουση των τρεχούμενων νερών...

( δε βρήκα βίντεο από τη Μακρινίτσα και έβαλα από την Άρτα!...)



Γύρω μας να ακούγονται γέλια παιδικά, αληθινή ψυχοθεραπεία...



...ο ήχος της καμπάνας και του ρολογιού που σήμαινε τις ώρες να βάζει τάξη στο μέσα μας χάος ( αν και κάποιους τους εμπόδιζε να απολαύσουν τον ύπνο τους...)

(...και πάλι δε βρήκα τον ήχο της καμπάνας της Μακρινίτσας και χρησιμοποίησα...εισαγόμενο!...)



...και μια αρμονική συνύπαρξη των πιο αθώων πλασμάτων, των παιδιών και των ζώων...



Το βράδυ του Σαββάτου μια ξεχωριστή συναυλία στη γειτονική Πορταριά...

Νότης Μαυρουδής, Παναγιώτης Μάργαρης και Αναστασία Μουτσάτσου...

( Απολαύστε το πρώτο τραγούδι της συναυλίας...)



...και την Κυριακή, πάλι γενέθλια, το αποχαιρετιστήριο τραπέζι και η υπόσχεση να ξαναβρεθούμε σύντομα...

(...κλείνουμε με ένα οπτικοακουστικό αφιέρωμα στο Πήλιο με τη μουσική του Μίκη Θεοδωράκη...

Προσέξτε στο 2:27-2:30 την πλατεία της Μακρινίτσας χιονισμένη, με την εκκλησία και τη βρύση λευκοντυμένες σαν νυφούλες...)



Καλή αντάμωση και πάλι...



16 σχόλια:

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Αγαπημένε φίλε,
το βράδυ θα προσπαθήσω να ξαναενώσω αυτήν την υπέροχη παρέα ραδιοφωνικά.
Ελπίζω ο καθένας να βρει στα λόγια των τραγουδιών και στις μουσικές που διάλεξα, ένα κομάτι της ψυχής του.
Ειδικά το δικό σου , το πρώτο στην σειρά - όπως την βρήκα στο ΞΑΝΘΗ από τον Δημήτρη-είναι ολόκληρη.
Την αγάπη μου.

Φώτης είπε...

Καλημέρα, Βαγγέλη μου!

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να ακούσω την εκπομπή από το πρώτο λεπτό!

Θα γυρίσω απ' τη δουλειά στις 9 παρά και θα ανοίξω αμέσως τον υπολογιστή!
ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΧΑΣΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!

Σ' ευχαριστώ εκ των προτέρων, αδερφέ μου!
Καλή σου μέρα!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Όλο και κάποια αφορμή δίνεται, όλο και κάτι θυμόμαστε με τον Κώστα... κι από δω το πάμε από κει το πάμε όλο και καταλήγουμε να συζητάμε ξανά και ξανά για τις στιγμές στην Μακρυνίτσα!

Πολλά πολλά φιλιά Φώτη μου...
και μια αγκαλιά στη Μαρία!!!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

μία απο τα ίδια κι εδω!
Φωτη πολυ πρωτοτυπη ιδεα ειχες στην αναρτηση σου..
καμπανες και τρεχουμενα νερα.
η ροη διακοπτοταν μονο απο τον ηχο της καμπανας?
ή οι καμπανες σε εβαζαν ακομα πιο μεσα στην ροή?


φιλια πολλα!

Φώτης είπε...

Ελένη μου,

είναι ακόμα φρέσκο και τα συναισθήματα πολύ ζωντανά και έντονα!

Θα το θυμόμαστε για καιρό, να είσαι σίγουρη!

Χαιρετισμούς στον..."Μάνο Ξυδούς" (ξέρει αυτός...)

Φιλιά και καληνύχτες!

Φώτης είπε...

Τρελοπεταλουδίτσα,

νομίζω πως ισχύει το δεύτερο...
Οι καμπάνες μας έβαζαν πιο βαθιά στη ροή των νερών και στους ήχους της φύσης!...

(Η Μαρία λέει ότι και το ροχαλητό σε έβαζε πιο βαθιά στη ροή...Ξέρεις εσύ...:-)

Καληνύχτα και φιλάκια!

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

επίτηδες το κάνεις Φώτη μου;;
"αφήνοντας..
λεξεις..σκέψεις..ήχους, κεντίδια μουσικά..
απόσταγμα καρδιάς και μνήμης απάγκιο.."
φιλιά ταξιδεμένα σε σένα και στο Μαράκι με τα διαφανα μάτια της ψυχής της!!!

Ιωάννα Λουλάκη είπε...

"Ναι, φίλοι μου αγαπημένοι, αδέρφια μου απ' όλη την Ελλάδα, όσο κι αν ακούγεται αλλόκοτο και ίσως υπερβολικό, αυτές οι 2 μέρες στη μαγευτική Μακρινίτσα ήταν αρκετές για να σας "ερωτευτώ" ξανά ( αφού σας είχα ερωτευτεί εδώ και μήνες με έρωτα του διαδικτύου...)"...

Όλα τα λόγια σου μου άρεσαν, γι αυτό και τα διάβασα 3 φορές, όμως αυτά μου θύμισαν το βιβλίο του Γιώργου Σταματόλουλου "Έρωτας, ανθρώπου μύησις"... (δες αποσπάσματα στη φιλαναγνωσία μου στο "Έρως")και μου προκάλεσαν "ψιλοτρεμίσματα" (λέξη του Σταματόπουλου!)
Μέχρι χτες που ήμουν στο χωριό μου (μπαίνω μετά δυσκολίας στα σχόλια εκεί), έγραψα δυο φορές στην Πέλα - η μία ήταν για τον Ευρύνοο - και στο "Ξάνθη φιλοσοφείν"...
Τώρα είμαι στην Καστοριά και εύκολα πια (γι αυτό ήρθα κυρίως...)θα περάσω απ' όλους σας, αφού μου μεταδώσατε-μυήσατε στον ...Έρωτά σας!!..

Κάτι για Αρένες άκουσα...
Η Πέλα κι εγώ κατασκηνώσαμε εκεί πάνω!..(θα φτιάξουμε μαζί τις μαρμελάδες, για να μή τις κάψουμε!) Είναι καταπληκτικά, εκεί μαζεύουμε το τσάι μας, αλλά θέλει μόνο όταν στην υπόλοιπη Ελλάδα έχει καύσωνα...
Το χωριό μου ανήκει στην κοινότητα Αρενών (οι Αρένες,πληθ. των Αρενών)
Εκεί να δεις νερά και ήχους, αγαπητέ Φώτη (με το θάρρος μετά τον… Έρωτα του Πηλίου...)

Εγώ τώρα δεν κρατιέμαι...
Αφού μιλήσαμε στο τηλέφωνο χτες βράδυ με την Πέλα (ζούμε σε απόσταση 3 χιλιομέτρων!..), κατά τη διάρκεια της εκπομπής του Επίκουρου, σήμερα θα έρθει κατά τις 11 στο σπίτι μου για να γνωριστούμε και να τα πούμε...(σίγουρα θα κάψουμε το φαγητό… Και ήρθα, λέει, να μαγειρέψω για τους γιους μου…)
Είδατε τι έκανε-κάνει θαύματα το Πήλιο; (και ήμουν απ΄τους ...νοερά παρευρισκομένους!)
Και πού σαι ακόμα...
Γι αυτό και ...άναψε ο τόπος εδώ στα σχόλια και σας έπαιζαν το κρυφτούλι (κάπου το είδα αυτό...),
"τόσο πάθος, τόσος Έρωτας, τόση ποίηση"...(αυτό από "τη φωνή" του Σταματόπουλου. Θα κάνω σχετική ανάρτηση αύριο, θα έχει σχέση με εκπομπή του Επίκουρου... Αλήθεια! Ας ξαναπώ εδώ ότι 1 Αυγούστου θα είμαι στου Επίκουρου την εκδήλωση... θα πώ και ποίημα! Άραγε πόσοι-ποιοι άλλοι θα ρθείτε; Έχει πάνω στο Χολομώντα, στον Ταξιάρχη-1000 μ. υψόμετρο- το «Ελατόδασος», όπου με τη βοήθεια του Επίκουρου, διάλεξα να μείνουμε…)

Κάπου-κάτι άκουσα για ποιητή ανάμεσά σας στο Πήλιο... Ελπίζω να τον ανακαλύψω ψάχνοντας, γιατί αγαπώ πολύ τους ποιητές... αν και όλοι ποιητικά γράφετε...

Ιωάννα Λουλάκη είπε...

Απ΄τις 8 προσπαθώ να στείλω τα παραπάνω, επιτέλους τα κατάφερα...
Άναψε το διαδίκτυο!!..
Πλησιάζει και η ώρα που θα μου ρθει η Ιλύς του Χρόνου...

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

http://www.divshare.com/download/11963965-d6c
Καλημέρα φίλε.
Με αγάπη, αν και λίγο προβληματική στην αρχή...πάει καλά ως το τέλος.
Φιλιά

delta είπε...

Μόνο μια ποιητική ψυχή θα μπορούσε να προσεγγίσει την συνάντηση με τόσο ιδιαίτερο τρόπο.

Καλή βδομάδα καπετάνιε

Φώτης είπε...

Πέλα μου,
πολύ χάρηκα που τα είπαμε στο τηλ.!

Ναι, επίτηδες το κάνω, για να μην ξεχνιόμαστε!...

Καλή σου νύχτα!

Φώτης είπε...

Πέλα, είδα και το καταφύγιο πάνω στον Γράμμο!

Καλά, είναι ΥΠΕΡΟΧΟ!
Αλήθεια, το έχουν παιδιά φίλων σου;;;...

Πολύ θα ήθελα να συναντηθούμε εκεί!

Φώτης είπε...

Ιωάννα,

χαίρομαι που σου "άναψε" φωτιές η συνάντησή μας και άρχισες σιγά σιγά να μπαίνεις στην παρέα μας!
Άλλωστε, ήδη από σήμερα το πρωί που γνώρισες την Πέλα μας θα έχεις καταλάβει με τι ανθρώπους έχεις να κάνεις!

Ελπίζω κάποια στιγμή να τα πούμε κι από κοντά.
Για την εκδήλωση του Βαγγέλη στο ελατόδασος δε μπορώ να υποσχεθώ κάτι, γιατί μας πέφτει αρκετά μακριά.
Θα το προσπαθήσουμε πάντως.

Καληνύχτα και να είσαι πάντα καλά!

(Υ.Γ. Για να μην ταλαιπωρείσαι ψάχνοντας για τον...ποιητή της παρέας, εγώ έχω εκδώσει μια ποιητική συλλογή, αν και όπως πολύ σωστά είπες, οι περισσότεροι φίλοι μας bloggers εκφράζονται με λόγο που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί αμιγώς ποιητικός!...)

Φώτης είπε...

Βαγγέλη μου,

σ' ευχαριστούμε πολύ για την χτεσινή εκπομπή και για ό,τι έχεις κάνει για μας!

Θα την κατεβάσω αύριο.

Καληνύχτα, φίλε μου!

Φώτης είπε...

Καλή βδομάδα, Δημήτρη μου!

Βλέπω ότι συνεχώς ανανεώνεις τις φωτογραφίες σου!
(Σκάσε κι ένα χαμόγελο, βρε φίλε! Πολύ σοβαρός βγαίνεις σε όλες!)

Καληνύχτα...