Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Ενδοσκόπηση

Μη γελαστείς από την πρώτη εντύπωση


απ' την εμφάνισή μου


από τα λόγια και τις γνώμες των ανθρώπων


ούτε από τις υπερβολές που συνοδεύουν τ' όνομά μου


και που συχνά, προτού εμφανιστώ,


σπεύδουν εκείνες να με προϋπαντήσουν...



Ένας συνηθισμένος ανθρωπάκος της σειράς θα αποδειχτώ,


ένας παλιάτσος κάθιδρος που αγκομαχάει


να απαλλαγεί από τις μέτριες επιδόσεις του


πότε δειλός κι αστείος


πότε του μέσου όρου ήρωας


στην τεχνητή μου ασφάλεια αναπαυμένος,


πότε ανάξιος εραστής της μάταιης δόξας




μα πάντα σίγουρος για το αλάθητο των πεποιθήσεών μου


και την αναμφισβήτητη αξία μου


που - όπου να 'ναι, δε μπορεί - θα αναγνωριστεί


από εχθρούς και φίλους...






(Ελπίζω μόνο να προλάβω μ' ένα κερί ασθενικό


κάθε δωμάτιο της πλάνης να φωτίσω


πριν κάθε δυνατότητα μετάνοιας


μου αφαιρεθεί...)


2 σχόλια:

Ianos είπε...

Απλα ΥΠΕΡΟΧΟ!!!! Καλο βραδυ!!! :)

Φώτης είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα, φίλε Παύλο!

Σ' ευχαριστώ!
Το ότι εκτιμάς τον τρόπο γραφής μου σημαίνει πολλά, αφού έχεις κι εσύ έναν πολύ χαρισματικό τρόπο έκφρασης και μια ποιητική φλέβα, που αγγίζει τις ευαίσθητες χορδές των αναγνωστών σου...

Σε διαβάζω κι ας μην αφήνω σχόλια και συχνά βρίσκω σημεία ταύτισης τόσο στα συναισθήματα που αποτυπώνεις όσο και σε εκφραστικά μέσα (άλλωστε, θυμάσαι και τις συγγένειες που είχαμε βρει σε κάποια ποιήματά μας...)

Να είσαι καλά, φίλε!
Αν μπορέσεις να έρθεις στη Σαμαρίνα 19-21 Αυγούστου, θα χαρούμε να σε γνωρίσουμε!