Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

Η αγάπη είναι φώτιση

.

Μια ευχή μονάχα αν έμενε να κάνω,

.

για αγάπη θα την χάλαγα κι αυτή

.

Όχι να βρω αγάπη στη ζωή μου

.

Όχι να μ’ αγαπήσουν πιο πολύ

.


.

Να μάθω πρώτα εγώ να αγαπάω αληθινά,
.

με αμόλυντη απ’ τον χρόνο, την εξάρτηση αγάπη

.

να κάψω όλα τα είδωλα που βρήκα δανεικά

.

σκορπίζοντας τις στάχτες τους στου ορίζοντα την άκρη

.

.

Φώτιση είναι η υπέρβαση της λήθης λένε κάποιοι

.

ποιο πρόσωπο να φόραγα προτού να γεννηθώ ;

.

τι άραγε θα μείνει από μένα όταν πεθάνω ;

.

Φώτιση είναι η τέλεια, η υπέρτατη αγάπη

.

.

Συνοδοιπόροι είμαστε με τον ίδιο προορισμό ...

8 σχόλια:

Καλυψώ είπε...

ποσο μου ταιριαξε αυτο..
αυτο..
να μαθω να αγαπαω..
χωρις κανενα οριο..

σε ευχαριστω Δημητρη..:)

delta είπε...

@ ΚΑΛΥΨΩ

Είχα μια εκπληκτική εμπειρία Καλυψώ μου. Στον χθεσινό διαλογισμό. Της αγάπης χωρίς όρια. Της άχρονης, απεριόριστης, ανέγγιχτης, αμόλυντης αγάπης. Μετά κάθισα και έγραψα. Δεν γράφω ποιήματα συχνά…

Καλό σου βράδυ

Εγώ σ' ευχαριστώ

Να είσαι πάντα καλά

Maria Nefeli D είπε...

Πόσο αληθινό και πόσο με άγγιξε. Αυτό που τους λέω εγώ αγαπητέ μου Delta όταν πεθάνω που αυτό δυστυχώς θα μου συμβεί αν όχι άμεσα αλλά σύντομα εχτός και αν φανώ τυχερή είναι πως δίνω την αγάπη μου και τους λέω να θυμούνται πως η αγάπη ότι και να συμβεί τελικά, ποτέ δεν πεθαίνει και πάντα παραμένει ζωντανή με εκείνη τη λάμψη της την ιδιαίτερη που καμία μα καμία άλλη ιδιότητα δεν μπορεί να την έχει.

Οπότε και εγώ τώρα σας δίνω την αγάπη μου σε σας Κυριε Delta μου και στο Φωτη μου το φιλαρακι μου που μού´χει λείψει και να ξέρετε πως ότι και να συμβεί στο τέλος η αγάπη πάντα παραμένει ζωντανή.

Καλημέρα και ευχαριστώ που με αγγιξατε την καρδιά μου με αγάπη.

Μαράκι από Κύπρο.

delta είπε...

@ tweety (Μαρία)

Τίποτα καλή μου Μαρία σ’ αυτή τη ζωή δεν είναι προκαθορισμένο. Όλα αλλάζουν και όλα ανατρέπονται. Το μόνο σίγουρο βέβαια είναι ότι όλοι κάποτε θα αφήσουμε τον υλικό μας φορέα με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο τον δεχτήκαμε για να μπορούμε να επικοινωνούμε στον κόσμο της ύλης.

Η αγάπη είναι πρωταρχική ενέργεια και ιδιότητα της ψυχής μας και όσο την προσεγγίζουμε στην πιο άδολη της μορφή τόσο ανεβάζουμε τις δονήσεις μας και βοηθάμε τον υλικό μας φορέα να θεραπευτεί. Χαίρομαι ιδιαίτερα αν καταφέραμε να σε αγγίξουμε έστω και λίγο. Η αγάπη όπως λες είναι ενέργεια που δεν χάνεται. Εύχομαι καλή δύναμη στον δύσκολο αγώνα σου και όσο το δυνατόν γρηγορότερη ανάρρωση.

Φώτης είπε...

Αχ, ρε φίλε...

Δεν έχεις ιδέα πόσο μ' αγγίζουν τα λόγια σου...
Νιώθω πως περιγράφεις τον Ανώτερο Ιδανικό Εαυτό μου, την αληθινή ουσία της ψυχής μου στην πιο υπέροχη και μεγαλειώδη εκδοχή της...

Πίστεψέ με, η καθημερινότητά μου και οι αντιδράσεις μου (σκέψεις, λόγια, πράξεις) πολύ απέχουν απ' το να χαρακτηριστούν ιδανικές και συνειδησιακά ανώτερες...

Νιώθω συχνά πως, ενώ γνωρίζω ποιο είναι το σωστό και τι ανταποκρίνεται στην Αλήθεια της ψυχής μου, κάνω επιλογές που με απομακρύνουν απ' την πραγματική μου φύση και τελικά, αποδεικνύομαι κατώτερος των περιστάσεων...

Δεν αυτομαστιγώνομαι, ούτε απολογούμαι για κάτι συγκεκριμένο, όμως χρόνια αναζητώ τα αίτια καθημερινών προσωπικών πτώσεων και κάθε στιγμή που περνάει συνειδητοποιώ πόσο επίπονη είναι η διαδικασία της ανόρθωσης και της επιστροφής στο μονοπάτι του Φωτός...

(...Και μέσα σ' όλα αυτά, βλέπω τον τιτάνιο αγώνα της φίλης μου της Μαρίας από την Κύπρο, που μάχεται κάθε ώρα στα μαρμαρένια αλώνια για λίγες ακόμα στιγμές ζωής και αποκαλύπτεται εμπρός μου η αβάσταχτη ματαιότητα των υποτιθέμενων "προβλημάτων" μου...)

Καληνύχτα, φίλε και σ' ευχαριστώ!
Πόσο χαλαρωτική και μυσταγωγική είναι η μελωδία του Σπανουδάκη!...Εισχωρεί αβίαστα μέσα σε κάθε μου κύτταρο, σα να μεταφέρει πληροφορίες και ενέργεια γνώριμη από πάντα...Απίστευτο...

[ Μαράκι, ξέρεις πως δε σε ξεχνάω και πως σε σκέφτομαι καθημερινά.
Εύχομαι να σε γεμίζει ο Θεός κουράγιο και να απαλύνει τον πόνο σου...Σε φιλώ με ευχές για μια ανώδυνη νύχτα, φίλη μου!]

delta είπε...

@ Fotis

Αδελφέ Φώτη

Πίστεψέ με, το ίδια ακριβώς αίσθηση έχω κι εγώ. Ενώ γνωρίζω και έχω την καθοδήγηση τι πρέπει να κάνω, κάνω πολλές φορές ότι μου κατέβει. Νομίζω ότι είναι καλό αυτό το συναίσθημα. Η αίσθηση δηλαδή ότι «κάποιον» απογοητεύουμε. Ότι κάποιος μας περιμένει κι αργούμε να τον συναντήσουμε. Ίσως αρχίσαμε να ενθυμούμαστε. Από την άλλη δεν πρέπει να αψηφούμε την μεγάλη δύναμη που έχει το σκοτάδι. Και το σκοτάδι υπάρχει μέσα σε κάθε άνθρωπο όπως υπάρχει και το φως.

Καθήκον μας είναι να είμαστε όσο το δυνατόν περισσότερο συνειδητοί ώστε να δυναμώσουμε το εσωτερικό μας φως. Έτσι θα διώξουμε το σκοτάδι. Καθήκον μας είναι να ανοίξουμε την καρδιά μας στην ύπαρξη. Δεν έχει σημασία τελικά πόσο καίει ο ήλιος εκεί έξω. Σημασία έχει αν εσύ βγήκες έξω για να ζεσταθείς. Δεν έχει σημασία τι δώρα σου στέλνει το σύμπαν. Σημασία έχει αν εσύ πήγες στο ραντεβού για να τα παραλάβεις. Και το ραντεβού είναι κάθε λεπτό, κάθε στιγμή, όπου κι αν βρίσκεσαι, ότι κι αν κάνεις. Όταν κάποιοι επισκέπτες βρήκαν τον Ηράκλειτο να ζεσταίνεται μπροστά σε ένα τζάκι εκείνος τους είπε : «Είναι κι εδώ Θεοί».

Νομίζω ότι είναι καλό που αισθάνεσαι κι αισθάνομαι έτσι. Η αίσθηση αυτή μας κρατάει σε εγρήγορση. Να δυναμώσουμε αυτό το ελάχιστο που είδαμε από την άλλη πραγματικότητα. Να μετατρέψουμε την μικρή σπίθα σε δυνατή φλόγα. Βλέπω τους ανθρώπους γύρω μου που δεν έχουν τέτοιες ανησυχίες να χάνουν όσο μεγαλώνουν την λάμψη στα μάτια τους, να στεγνώνουν και να συρρικνώνονται. Να πικραίνουν και να ξεχνούν τη γλύκα της ύπαρξής τους. Να γίνονται γκρινιάρηδες και φοβισμένοι. Να φτάνουν σε διαρκή αδιέξοδα και να πονάνε. Και το χειρότερο, να είναι πεπεισμένοι ότι δεν υπάρχει εναλλακτική λύση γι’ αυτούς. Είναι καλό τελικά που αισθανόμαστε έτσι.

Ωραία μέρα θα κάνει σήμερα

Margo είπε...

Η τέλεια υπέρτατη αγάπη.. είναι σίγουρο ότι λίγοι την έχουμε νιώσει Δημήτρη μου, γι αυτό είναι πολύτιμο ένα τέτοιο μοίρασμα αγάπης...

Καλή βδομάδα να έχουμε..
Καλημέρα σε όλους!

delta είπε...

@ Margo

Ας συγκεντρωθούμε στο δικό μας ρυθμό ανάπτυξης χωρίς να αφήνουμε τα μυαλά μας να παίρνουν αέρα. Δεν είναι σε θέση κανένας από μας Margo μου, να το παίζει ξεχωριστός, ευλογημένος και υπέροχος. Ξέρεις το λόγο; Επειδή όλα τα πλάσματα αυτής της γης είναι ξεχωριστά, ευλογημένα και υπέροχα στην ουσία τους. Γιατί η άνθρωποι στην ουσία τους είναι αγάπη. Τα κύτταρά μας είναι καμωμένα από αγάπη. Μας αρέσει η αγάπη και αυτό και μόνο είναι η απόδειξη ότι υπάρχει αυτή η δύναμη που αποκαλούμε Θεό. Οι άνθρωποι έχουν όνειρα και τα επιδιώκουν. Τα όνειρά μας δεν είναι τίποτε άλλο από την βαθιά μας δίψα να γίνουμε ολόκληροι και ευτυχισμένοι. Το εγώ μας ωθεί σε διάφορες απόπειρες να ζήσουμε την ευτυχία, καταλήγοντας πάντα σε αδιέξοδο. Όλες μας τελικά οι ενέργειες αποσκοπούν στο να ταυτιστούμε πλήρως με αυτή την «τέλεια υπέρτατη αγάπη» και δεν είμαστε διατεθειμένοι να συμβιβαστούμε με τίποτα λιγότερο. Ο πραγματικός διαλογισμός μας φέρνει σε επαφή με αυτή την μορφή αγάπης.

Καλό γαλήνιο βράδυ να περάσεις